Jouw positie in de organisatie
- Je rapporteert aan algemeen directeur
- Je werkt nauw samen met personeelsadministratie
Verantwoordelijkheden:
- Je geeft mee vorm aan het strategisch en organisatorisch beleid van de vzw
- Je bent verantwoordelijk voor het financieel beleid, de opmaak en opvolging van de budgetten, de boekhouding
- Je coördineert de financiële processen en voert de nodige financiële analyses uit
- Je staat in voor een deel van de administratieve werking van Synkroon
- Je informeert het Bestuursorgaan/aandeelhoudersvergadering
- Je staat in voor het beheer van verzekering en het opvolgen van wettelijke regelingen en juridische dossiers
- Je stuurt de personeelsadministratie aan
- Je volgt nieuwe ontwikkelingen op en vertaalt deze naar de organisatie
- Je ondersteunt de Algemeen directeur
Vaardigheden
- 5 jaar relevante ervaring, ervaring in de non-profit sector is een pluspunt
- Je hebt een masterdiploma in economie, financieel beheer (of gelijkwaardig)
- Kennis van financieel beheer (budgettering, liquiditeiten, rapportering)
- Kennis van Nederlands, Frans en Engels
- Je werkt planmatig, oplossingsgericht en resultaatgericht
- Je wil mee nadenken over en werken aan de toekomst van Synkroon
We bieden je
- Tewerkstelling in een middelgrote vzw
- Thuiswerk is mogelijk
- Standplaats Aarschot
Sollicitatieprocedure
Wij werven aan op basis van talenten en competenties en maken geen onderscheid op basis van geslacht, leeftijd, overtuiging of handicap.